DOBRO DOŠLI NA OVAJ BLOG

Dobro došli na ovaj blog.
Ukoliko vas interesuju stari zanati,ručni rad i ukoliko ste kreativni onda vam na ovom blogu neće biti dosadno.
Svratite ponekad,dajte savet,kritiku(može i pohvala) a ako nešto nije u redu sa izgledom bloga,nemojte zameriti.Ja se još učim pa pomozite savetima da blog lepše izgleda.
Ako vam se nešto od radova dopada,možete mi se javiti na e-mail aress@nadlanu.com ili pogledajte sajt www.lahesa.co.rs da se dogovorimo oko kupovine ili izrade nečeg novog što ćete samo vi imati.


среда, 20. мај 2009.




EKONOMSKA KRIZA I MODA

Evo već par meseci nas svakodnevno sa TV-a obasipaju vestima o ekonomskoj krizi koja će potrajati(kao da je to nešto novo za nas) Istovremeno nas obasipaju i reklamama.
Koliko puta ste zaboravile koji film gledate jer su u medjuvremenu ubacili blok reklama u kome nam nude čudotvorne kreme sa revolucionarnim formulama,koje ne samo da peglaju bore,nego i povećavaju naše samopouzdanje?Pa one maskare koje povećavaju volumen naših trepavica i oči čine krupnim a pogled tajanstvenim.Pa šamponi koji kosu čine sjajnom,jakom,bujnom i naravno,povećavaju joj volumen.
Ma znamo mi da je to sve laž .Mnoge su se medjutim i primile,jer ko ne želi da produži mladost?I dok utvrdimo da smo se prešle,kasno je!Pare odoše.
Shvatamo mi da nije sve kako izgleda na reklami.Puno je podvala oko nas.Varaju nas ali i mi varamo.
Ne,nisam mislila bukvalno.Znamo da su žene modu uvek doživljavale kao nešto što im život čini lepšim,boljim i što im pomaže da se bolje osećaju.
Ali kako da se u ovom kritičnom momentu ne lišimo toga zadovoljstva?
Bila sam ovih dana na tri svadbe gde je bilo puno žena različitih godina koje su naravno želele da izgledaju što lepše.
Bilo je onih koje garderobu kao i satove,naočare za sunce i mobilne telefone kupuju kao simbole.Na sebi su imale sve "firmirano" i nabavljeno kod njihovih proverenih "šanera".To su one pasionirane kupoholičarke kojima ti statusni siboli daju samopouzdanje.
Ali bilo je tu i dosta žena i devojaka koje se ni u ovim kritičnim vremenima ne lišavaju zadovoljstva koje pruža kupovina,ali razumna kupovina.One očigledno i dalje šopinguju,stim što promisle pre nego što kupe nešto skupo.Te žene šopingu pristupaju na nov način.Nisu ništa izgubile na svojoj ženstvenosti iako je očigledno da ih ne interesuju stvari za jednu sezonu ili jednu svadbu.
Odlučile su se za neke "komade"koje će moći duže da nose i kombinuju. I eto,zaključila sam da je život možda šarena laža ali da i kriza može da učini nešto dobro. Mnogim ženama kriza je pomogla da iskristališu svoj stil.Ima dosta modernih žena koje svoju ličnost iskazuju i kroz ono što nose na sebi jer znaju da to puno govori i o onome što nose u sebi.


Ovo su(naravno) moji radovi

9 коментара:

  1. Mudro zboris i prelepe "komade" stvaras.
    Znaj da sa velikim uzivanjem pratim tvoj blog,ali nemam vremena da svaki put komentarisem.
    Kiss

    ОдговориИзбриши
  2. Da! Ekonomska kriza ili ne - u svakom vremenu na žalost moram trošiti samo koliko imam i zato biram ono što može i duže živjeti od jednog izlaska a i toga je sve manje.

    Tvoje stvaralaštvo bi uvijek našlo neko mjesto kod mene :) - jako dobre stvari!

    ОдговориИзбриши
  3. Suknja je tako šik, da prosto nemam reči...

    ОдговориИзбриши
  4. Divno draga moja...ne zna se što mi je ljepše...ili tvoji radovi ili tvoje riječi.
    Zadovoljsvo mi je pročitati tvoja razmišljanja a isto tako pogledati što radiš novo.
    LP
    Phoenix

    ОдговориИзбриши
  5. Divan tekst! Nažalost, ja mislim da ekonomska kriza na utiče previše na te koje imaju pare da kupe markirane stvari, jer se takvi ljudi bave "kombinacijama" - to su oni sto su iz devedesetih pravo iz trenerke i zlatne lančuge ušli u odelo i kravatu :)) Za njih nema ekonomske krize. Na nama, obične smrtnicima, koji se bavimo legalnim i poštenim poslovima, kriza se oseti.

    Priznajem da sam kupoholičarka i priznajem da cu pre da kupim jednu dobru, skuplju i kvalitetnu stvar, nego 10 krpica, ali meni marka nije merilo. Hocu da kažem da mi je dovoljno da izvrnem odevni predmet i da pogledam kako je sve to uradjeno, od čega i otprilike znam kog je kvaliteta.

    ОдговориИзбриши
  6. Nadam se da nakon ekonomske krize ideš dalje :) a ja u očekivanju neke tvoje nove kreacije šaljem ti award za prijateljstvo. Lijepi pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  7. Draga moja,tagovana si i odredjena da nastavis lancanu igru,videces na mom blogu o cemu je rec :)
    Vreme je da skines malo prasinu sa ovog lepog blogica :)

    ОдговориИзбриши
  8. Savrseni radovi i prelepo napisan tekst.
    Ovakve modele bi svi rado nosili!

    ОдговориИзбриши

Архива чланака