DOBRO DOŠLI NA OVAJ BLOG

Dobro došli na ovaj blog.
Ukoliko vas interesuju stari zanati,ručni rad i ukoliko ste kreativni onda vam na ovom blogu neće biti dosadno.
Svratite ponekad,dajte savet,kritiku(može i pohvala) a ako nešto nije u redu sa izgledom bloga,nemojte zameriti.Ja se još učim pa pomozite savetima da blog lepše izgleda.
Ako vam se nešto od radova dopada,možete mi se javiti na e-mail aress@nadlanu.com ili pogledajte sajt www.lahesa.co.rs da se dogovorimo oko kupovine ili izrade nečeg novog što ćete samo vi imati.


субота, 22. мај 2010.

EVO ME OPET

Evo mene opet posle dugooog vremena.Razloga đto me nije bilo ima više ali ću se sada sigurno ćešće pojavljivati.
Bila sam prošle nedelje u Šapcu kao učesnik izložbe u okviru NOĆI MUZEJA.
Bilo bi mnogo više posetilaca da nije bilo kiše koja je neprekidno padala ali je i ivako bilo lepo.
Bilo bi lepo kada bih ja uspela da ovde postavim i neku sličicu ali mi to nešto ne uspeva.
Ne znam da li je problem do mene ili je to zato što sam zanemarila blog!
Pokušaču naknadno da stavim sličice.

2 коментара:

  1. šteta je da te dugo nije bilo, ali i ono što si ostavila je prelepo, sad čekam novo i isto tako lepo, možda i lepše.
    Najlepše želje i srećno!

    ОдговориИзбриши
  2. Milice, hvala za komentar.
    Ja sam se uključila u dogadjaj kreativci za Stšu na FB, pa se mogu kupiti neki po nižoj ceni nego što je u toj radnji...

    ОдговориИзбриши

Архива чланака