DOBRO DOŠLI NA OVAJ BLOG

Dobro došli na ovaj blog.
Ukoliko vas interesuju stari zanati,ručni rad i ukoliko ste kreativni onda vam na ovom blogu neće biti dosadno.
Svratite ponekad,dajte savet,kritiku(može i pohvala) a ako nešto nije u redu sa izgledom bloga,nemojte zameriti.Ja se još učim pa pomozite savetima da blog lepše izgleda.
Ako vam se nešto od radova dopada,možete mi se javiti na e-mail aress@nadlanu.com ili pogledajte sajt www.lahesa.co.rs da se dogovorimo oko kupovine ili izrade nečeg novog što ćete samo vi imati.


понедељак, 27. април 2009.





Prolećno spremanje
Cele zime sam nestrpljivo čekala da stigne proleće i da se konačno rešim teških džempera,kaputa,jakni i krenem u šetnju.
I evo,proleće je stiglo i ja krenula da sredjujem ormane.Veliko prolećno spremanje.Odlažem zimsku garderobu i vadim onu laganiju.
Počela sam taj posao puna optimizma koji je ubrzo negde nestao.
Pogadjate kada i zašto?
Pa,trebali smo da krenemo na jednu porodičnu svečanost i ja probala da obučem neke svoje "bolje krpice" od prošle godine i konstatovala da su se nekako skupile od stajanja u ormanu.
Počela sam sa jednom crnom haljinom koju sam prošle godine kupila"da imam za specijalne prilike".Znate ono,"mala crna haljina" i uvek si elegantna.Tada mi je stvarno super stajala,a sada...
Rajsfešlus stigao do pola i ni makac !
Uz pomoć muža,nekako sam je zakopčala do kraja ali se pojavio drugi problem.U njoj bi trebalo i da dišem i da se krećem,čak i da sednem a nisam baš bila sigurna da da bi rajsfešlus sve to izdržao.
Odlučila sam se za ležerniju varijantu.Za pantalone i sako koji su mi bili baš komotni i koje sam imala nameru da poklonim prijateljici.
Tada sam donela dve-tri odluke:
1.Više ne kupujem stvari za posebne prilike.Sve što kupim i što mi se svidja nosiću što češće(da mi se i to ne skupi u ormanu do sledeće prilike)
2.U šetnju i kupovinu idem PEŠKE i to u PROŠLOGODIŠNJIM FARMERKAMA(NIKAKO TRENERKA!)
3.Ne čuvam ništa za "da mi se nadje kad smršam"
Ja se ustvari i nisam baš mnogo ugojila.Možda 2-3 kg koje većina ljudi i ne primećuje,ali nema zavaravanja!
Ne znam hoću li opet uskočiti u onu crnu haljinu(nju ću ipak ostaviti-čisto zbog kontrolea i obukla sam je samo par puta),ali sutra krećem sa pravim raščišćavanjem ormana.
I da,sada ću više da šetam i tkam jer za razbojem ne možeš ništa da grickaš!


Evo u prilogu nekoliko haljina koje sam izatkala(model nisam ja)

5 коментара:

  1. Kako mi je poznata ta priča o "specijalnim prilikama"... Život je samo jedan... i specijalan je svaki dan... zar ne?

    Ovo što si napisala za razboj... Eh.. potpuno tačno... kada kreneš da radiš nema stajanja... Baš je to magičan osećaj...

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam i po kući "namontirana", a kada treba nekud da izadjem samo se još nakitim i eventualno našminkam. Ne čuvam stvari za posebne prilike. Jedina mi je greška što kupim stvari koje se tegle ili imaju gumu:)! To ne valja....

    ОдговориИзбриши
  3. A haljine su fantastične, ova krem naročito!

    ОдговориИзбриши
  4. Milice sunce i meni se stvari nesto skupile...Mora da je od loseg deterdzenta ili omeksivaca :))

    ОдговориИзбриши

Архива чланака