DOBRO DOŠLI NA OVAJ BLOG

Dobro došli na ovaj blog.
Ukoliko vas interesuju stari zanati,ručni rad i ukoliko ste kreativni onda vam na ovom blogu neće biti dosadno.
Svratite ponekad,dajte savet,kritiku(može i pohvala) a ako nešto nije u redu sa izgledom bloga,nemojte zameriti.Ja se još učim pa pomozite savetima da blog lepše izgleda.
Ako vam se nešto od radova dopada,možete mi se javiti na e-mail aress@nadlanu.com ili pogledajte sajt www.lahesa.co.rs da se dogovorimo oko kupovine ili izrade nečeg novog što ćete samo vi imati.


четвртак, 16. април 2009.


Zašto Lahesa ?

Verujete li u sudbinu?
Da, znam, to su gluposti u koje mi,savremene žene ne verujemo.
Horoskop prelistamo zabave radi a šoljicu,posle popijene kafe,okrenemo da nam brže prodje vreme.
Sudbina? Ma mi svoju sudbinu držimo u svojim rukama i same je "krojimo".
Ali nekada davno,ljudi su verovali u božanstva i sudbinu.
Verovali su da je svakom biću odmah po rodjenju odredjena sudbina.
Sudbinu su odredjivale 3 boginje sudbine.
Interesantno je da su se one kod različitih naroda,različito zvale(kod Rimljana su to bile Parke,kod Slovena-Sudjenice ili Rodjenice,a kod Grka-Moire) ali su svuda opisivane kao zle i bezosećajne.
I pored toga su bile jako poštovane.Svi su verovali da one drže nit života i da se pojavljuju u toku prva tri dana života deteta da bi odredile kakav će mu biti život.
Grčke boginje sudbine su bile ćerke Zevsa i Termide i zvale su e:Kloto,Lahesa i Atiopa.
Kloto je započinjala nit života.Atiopa je kidala tu nit i odredjivala smrt a LAHESA je čuvala život!
Ona je prela niti života svih ljudi.Te niti koje ona isprede,ukrštaju se,prepliću i čine život.
Nekada su to tanke ,nežne niti .Nekada su grublje i snažnije.Nekada su veselih boja i rastresite a nekada čvrsto nabijene.
Važno je da se nit ne prekine,a Lahesa stvara i čuva tu nit.
Ovo je stvarno samo jedna priča iz mitologije.
Kažu da samo deca vole priče i možda sam nekome dosadila ovom pričom,ali ja volim priče.
Lepo je verovati ili bar zamišljati,da neko stalno produžava tvoju životnu nit i pruža ti mogućnost da je sam dalje preplićeš i tkaš svoju životnu nit.




6 коментара:

  1. Divna ti je priča...Ja vjerujem i to čvrsto da mi je neko dao mogučnost da tkam svoju životnu nit.
    Lp
    Phoenix

    ОдговориИзбриши
  2. Sudbina je vrlo zanimljiva stvar, bas kao i tvoja prica... u koju verujem!

    :)
    Nadam se da ce ih biti jos!

    ОдговориИзбриши
  3. ...Priče su tu da nam pomognu, da nas nauče ali i uteše. Nekada je lakše verovati u "nešto", pogotovu ako je košmar oko nas stvaran. Ova tvoja priča divna, ali šal je ipak moj favorit!...

    ОдговориИзбриши
  4. Divno ti je ime.Želim ti mnogo uspeha u tvom kreativnom izrazu. :))Dobrodošla na moj blog :)

    ОдговориИзбриши

Архива чланака