DOBRO DOŠLI NA OVAJ BLOG

Dobro došli na ovaj blog.
Ukoliko vas interesuju stari zanati,ručni rad i ukoliko ste kreativni onda vam na ovom blogu neće biti dosadno.
Svratite ponekad,dajte savet,kritiku(može i pohvala) a ako nešto nije u redu sa izgledom bloga,nemojte zameriti.Ja se još učim pa pomozite savetima da blog lepše izgleda.
Ako vam se nešto od radova dopada,možete mi se javiti na e-mail aress@nadlanu.com ili pogledajte sajt www.lahesa.co.rs da se dogovorimo oko kupovine ili izrade nečeg novog što ćete samo vi imati.


уторак, 13. јул 2010.

MOJ KOVČEG SA BLAGOM

                        MOJ   KOVČEG  SA  BLAGOM

  Mislim da svaka od nas žena ima neku svoju kutijicu,fijoku ili kovčežić u kome čuva svoje dragocenosti.
  Kod nekih žena su to skupi komadi nakita,kod nekih stare slike ili pisma......
  Priznajem da sam i ja jedna od onih koja voli da tako čuva svoje uspomene ali sada sam rešila da vam otvorim  svoj kovčeg sa blagom.
 
  U njemu su kao što vidite ogrlice,narukvice,prstenje,privesci,oslikane flašice i varjačice,jastučići za čuvanje igala,mindjuše,poslužavnik,slika i ovčica za srecu!Tu je i šeširić koji može da bude i broš ali i da se stavi na flašu i vrećice sa lavandom i sve je jako lepo.

   Ali znate li šta je najveća vrednost ovog kovčežića?
   Sve su to radovi mojih drugarica(Danijele Jovančić,Angeline Dubajić,Tamaris,Radice Mirković,Goge Rauški,Viorike Magde,Aleksandre Jovanović,Jovane Djukić,Lidije Sekulić,Zorice Kecman,Mileve Kapuste ,Sonje Krtinić i Štep Zajna a sve sam ih upoznala preko interneta !


       

 

4 коментара:

  1. Prelijep kovčeg s blagom.
    Vaši radovi su divni!
    Topli pozdrav iz Hrvatske.
    Zondra Art

    ОдговориИзбриши
  2. Divno je što si nam pokazala kovčežić, i moram se pohvaliti da imam i ja takav.
    Radujem se što ću te videti i što ćeš u kovčežić staviti i nešto moje.
    Evo, jedne slatke nagradice i zanimacije za tebe na mom blogu<3

    ОдговориИзбриши
  3. Draga zaigraj sa nama igru "volim"! Ceka te uputstvo na mom blogu,prijatan vikend!

    ОдговориИзбриши

Архива чланака