DOBRO DOŠLI NA OVAJ BLOG

Dobro došli na ovaj blog.
Ukoliko vas interesuju stari zanati,ručni rad i ukoliko ste kreativni onda vam na ovom blogu neće biti dosadno.
Svratite ponekad,dajte savet,kritiku(može i pohvala) a ako nešto nije u redu sa izgledom bloga,nemojte zameriti.Ja se još učim pa pomozite savetima da blog lepše izgleda.
Ako vam se nešto od radova dopada,možete mi se javiti na e-mail aress@nadlanu.com ili pogledajte sajt www.lahesa.co.rs da se dogovorimo oko kupovine ili izrade nečeg novog što ćete samo vi imati.


среда, 4. март 2009.




7 коментара:

  1. Divni su ti šalovi, a mnogo mi se dopada što radiš stvari za kuću. Ona šarena tkana jastučnica je odlična!

    ОдговориИзбриши
  2. Stvarno su divni salevi ,ne znam ni sama koji bi izdvojila,kao naj lepsi:)

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala vam.Drago mi je što vam se svidjaju moji radovi.Posebno raduje kad ti druga i to odlična tkalja pohvali rad.

    ОдговориИзбриши
  4. O pa konacno i ti postala bloger!Ili bolje da kazem - konacno sam i ja to ukapirala.Nisam plavusa, al kao da jesam :) Inace, radovi su odlicni,boje lijepo uklopljenje, bas su mi po ukusu!

    ОдговориИзбриши
  5. Trebalo je vremena da ukapiram kako se to radi.Nisam baš sve ukapirala(ja sam plavuša)kad budem uspela da lepše postavim slike i tekst valjda će sve izgledati bolje i više njih će želeti da pogledaju.Trudiću se i da ukapiram postavljanje i da dodam nove slike

    ОдговориИзбриши
  6. Sto ti nije jasno, slobodno pitaj. A evo u startu da ti kazem nesto sto je meni neko rekao kad sam pocinjala sa blogovanjem - na samom blogu imas opciju da ubacis sliku,ali s obzirom da se nasi blogovi uglavnom od slika sastoje, prostor na blogu predvidjen za slike se jako brzo potrosi.Iz tog razloga su meni savjetovali da slike ubacujem drugacije, da li preko picase,flickra,imageschacka .....

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala Kadinela.Samo sad treba da ukapiram kako to ide prko picase,flickra..
    Videla sam i ja da se brzo troši prostor kad ubacuješ slike.
    Sad samo da ukapiram kako to ide preko picase ili flickra..
    Ako zaškripi,zovem te na mail.

    ОдговориИзбриши

Архива чланака